Strategia sprzedaży inwestycji deweloperskiej
Dobrze zaprojektowana przestrzeń nie zawiera zbędnych elementów. Strategia sprzedaży Twojej inwestycji również.
Etapy pracy
nad strategią wprowadzenia projektu
deweloperskiego
Przeprowadzimy Cię przez ten proces.
1/ Analiza projektu
i konkurencji
2/ Strategia i marketing
3/ Wdrożenie
1/
Analiza projektu
i konkurencji
Znajdujemy wyróżnik inwestycji i jej wizerunek. Po dogłębnej analizie rynku (konkurencja, otoczenie) rekomendujemy formę wprowadzenia projektu
na rynek.
Opracowanie będzie miało charakter praktyczny – jego celem jest opracowanie analizy rynku i znalezienie optymalnego pozycjonowania inwestycji.
Spodziewanym efektem prac tego etapu będzie:
-
Analiza sytuacji rynkowej (rynek podobnych nieruchomości mieszkalnych
i pokazanie na ich tle analizowanej nieruchomości)
-
Opracowanie scenariuszy marki (pozycjonowanie) i rekomendacja dla optymalnego rozwiązania w aktualnej sytuacji rynkowej. Punkt ten zawiera rekomendacje wartości dodanych inwestycji oraz niezbędnych punktów, które powinna posiadać nieruchomość (ważnych z punktu widzenia Klienta)
-
Rekomendacje ewentualnych zmian projektowych dostosowanych
do potrzeb rynku.
-
Rekomendacje związane z zagospodarowaniem terenu
Ten etap pozwoli zarekomendować najlepsze pozycjonowanie projektu i dostosowanie zarówno powierzchni, układów, funkcji, ale przede wszystkim pozwoli wyciągnąć wnioski w jaki sposób pozycjonować cały projekt na rynku.
2/
3/
Strategia i marketing
Na tym etapie powstaje:
-
Nazwa inwestycji i logo
-
Key Visual – to ustalenie „wzoru” komunikacji marketingowej, klimatu inwestycji. Na tej podstawie tworzone są pozostałe materiały marketingowe.
-
Dobór narzędzi marketingowych – powstaje budżet marketingowy
z wyceną poszczególnych działań. Budżet zawiera wszystkie elementy niezbędne do promocji inwestycji podczas sprzedaży inwestycji -
Media społecznościowe - strategia + przygotowanie profili
-
Rekomendacje strony internetowej
-
Terminarz działań
Wdrożenie
Na tym etapie powstają:
-
wszystkie materiały marketingowe/ kompletny brand identity
-
strona internetowa inwestycji/ landing page
-
branding budowy
-
wizualizacje, filmy
Jednym słowem wszystkie niezbędne narzędzia, aby rozsławić
i dobrze sprzedać Państwa inwestycję deweloperską.